SPRZEDAŻ RATALNA
Firma peCet umożliwia Państwu sfinansowanie zakupu towarów i usług za pomocą kredytu ratalnego na atrakcyjnych warunkach.
Naszymi kredytodawacami są:
POTRZEBNE DOKUMENTY
Aby uzyskać kredyt potrzebne są:
- dwa dokumenty tożsamości ( w tym dowód tożsamości).
- dokument poświadczający fakt uzyskiwania stałych dochodów:
zatrudnieni na podstawie umowy o pracę:
aktualne zaświadczenie o średiej wysokości zarobków za ostatnie 3 miesiące lub formularze ZUS RMUA z ostatnich 3 m-cy.
zaświadczenia o miesięcznym wynagrodzeniu (wersja do druku) :
- ŻAGIEL
- AIG
- CETELEM
emeryci:
kserokopia (oryginał do wglądu) ostatniego lub przedostatniego odcinka emerytury lub decyzji o przyznaniu świadczenia.
renciśi:
kserokopia (oryginał do wglądu) decyzji o przyznaniu świadczenia oraz ostatniego albo przedostatniego odcinka renty.
prowadzący gospodarstwa rolne:
zaświadczeie z Urzędu Gminy o posiadaniu gospodarstwa i wysokości dochodów.
zaświadczenie o niezaleganiu z podatkiem rolnym.
prowadzący działalność gospodarzczą:
kserokopia (oryginał do wglądu) wpisu do ewidencji działalności gospodarczej i zaświadczenia o numerze REGON.
kserokopia dowodów wpłat składek ZUS za ostatnie 3 miesiące lub zaświadczenie o niezaleganiu ze skłądkami.
zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o dochodach uzyskanych w okresie ostatnich 3 miesięcy lub PIT-5 za ostatni miesiąc potwierdzony przez Urząd Skarbowy.